Ağız Kokusu

Ağız bölgesinde ve özelliklede dişlerde oluşan problemler yalnızca ağrılara yol açmayacak ağız kokusuna da sebep olacaktır. Ağız kokusu problemi kadın, erkek hatta çocuk herkeste görülebilen yaygın problemlerdendir.

Bu problemini pek çok sebebi olabilmektedir. Diş problemleri dahil daha birçok vücutsal sorundan kaynaklı olarak oluşabilen ağız kokusu kişinin sosyal hayatını kısıtlayacak ve çevresine rahatsızlık vermesine sebep olacaktır.

Bu gibi durumlarda tedaviye yönelmek birçok kişinin aklına gelmemektedir. Bu sebeple çoğu insan bitkisel tedavi yöntemlerine yönelmektedir. Fakat bitkisel tedavilerinin ne denli etkili olacağı bilinmemektedir.

Ağız kokusunun ne sebeple oluştuğu tespit edilmediği müddetçe tamamen tedavi edilmesi mümkün olmayacaktır. Bu sebeple bir sağlık kuruluşuna başvurulmalı ve sorunun ne sebeple oluştuğu tespit edilmelidir. Bu sayede ağız kokusu tedavisi için hareket geçilmesi mümkün olacaktır.

• Ağız Kokusu Neden Oluşur?
  • Ağız Kokusu Çeşitleri Nelerdir?
  • Ağız Kokusu Tedavisi Nasıl Yapılır?
  • Ağız Kokusu Tedavisinin Fiyatı Ne Kadardır?
Ağız Kokusu Neden Oluşur?

Ağız kokusu problemi birçok sebebe bağlı olarak oluşabilen yaygın sorunlardan bir tanesidir. Bu sorunun nedenlerinden ilki diş problemleridir. Dişlerde oluşan çürükler doğrudan koku oluşumuna sebep olacaktır.

Bunun yanı sıra ağız bakımının doğru yapılmaması ve dişlerin düzenli olarak fırçalanmaması da ağız kokusu oluşumuna neden olacaktır. Fakat koku oluşumunun tek sebebi dişler değildir.

Şeker hastalığı da ağız kokusuna neden olabilmektedir. Bu tarz hastaların ağız kokusu klasik kokudan biraz daha farklı olmaktadır. Midede oluşan aşırı asit problemi ve metabolizma sorunları da koku kaynaklarındandır. Daha birçok sebebe bağlı olarak oluşabilen ağız kokusunun tedavi edilebilmesi için hangi sebepten kaynaklandığı öğrenilmelidir.

Böylece o soruna yönelik ağız kokusu tedavisi yapılacak ve koku problemi aynı anda giderilmiş olacaktır.

Ağız Kokusu Çeşitleri Nelerdir?

Ağız kokusu problemi kendi içerisinde çeşitlere ayrılan bir problemdir. Bu çeşitlerden ilki fizyolojik ağız kokusudur. Her gün oluşan ve sabahları fark edilen bu koku beslenme düzeninden kaynaklanabilmektedir. Bu tarz kişilerin ağız bakımına dikkat etmesi ve beslenme sürecinde sarımsak ve soğan gibi kokulu besinlerden uzak durmaları gerekmektedir.

Bunun dışında bir diğer ağız kokusu çeşidi ise patalojik ağız kokusudur. Patalojik ağız kokusu fizyoloji olandan farklı olarak tedavi edilmesi gereken kalıcı sorunlardandır. Bu kokunun ağız bakımıyla bir ilgisi yoktur.

Düzenli olarak ağız bakımı yapan kişilerde bile görülmesi mümkündür. Bu sebeple bu tarz kokuların giderilmesi ve tedavi edilmesi için bir uzmana başvurulması şarttır. Bu gibi durumlarda ağız kokusu tedavisi yapılmadığı müddetçe konunun yok edilmesi mümkün olmayacaktır.

Kişinin kendisinin de fark ettiği fakat yok edemediği patalojik kaynaklı kokular için ağız bakımı ile ilgilenen uzmanlara başvurulması gerekmektedir. Bu sayede problemini köklü bir şekilde çözülmesi mümkün olacaktır.

Ağız Kokusu Tedavisi Nasıl Yapılır?

Ağız kokusu tedavisi kokunun kaynağına bağlı olarak değişiklik gösterecektir. Koku mide ya da akciğer gibi iç organlardan kaynaklıysa organlarda var olan problemler belirlenmeli ve onların giderilmesi için gerekli olan tedavi yöntemleri uygulanmalıdır.

Organlarda var olan sıkıntılar giderildiğinde ağız kokusu da geçmiş olacaktır. Fakat koku organlardan değil ağzın kendisinden kaynaklanıyor ise diş tedavileri yapılmalı ve dişlerdeki koku yapabilen problemler giderilmelidir. Tedavi sürecinde var olan kokunun gölgelenmesi ve belirli miktarlarda azaltılması için ağız içi bakımına dikkat edilmesi tavsiye edilmektedir.

Ağız kokusu tedavisi süreci tamamlanana kadar dişler her gün en az 3 kere fırçalanmalı ve yalnızca fırçalamaya değil diş ipi kullanımına da dikkat edilmelidir.

Ağız gargarası kullanımı da kokunun azaltılmasına yardımcı olacaktır. Bu tarz önlemler patalojik ağız kokusu problemleri için geçici olan çözümlerdir. Tedavinin tamamlanması için temelde yatan rahatsızlığın bulunup giderilmesi gerekecektir.

Ağız Kokusu Tedavisinin Fiyatı Ne Kadardır?

Biliyoruz ki olmak istediğiniz operasyondan önce fiyatını öğrenmek istiyorsunuz. Malesef ki bu konuda, internet üzerinden bilgilendirme yapamamaktayız. Fiyatlarımızı öğrenmek için bize numaranızı bırakabilir ve bilgilendirmek için sizi arayabiliriz. Ayrıca iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilir ve çalışma arkadaşlarımızdan detaylı fiyat bilgisi alabilirsiniz.

Agiz Kokusu

Polat Tower Residence Fulya Mah.
Fulya Şişli, 34394 Şişli/İstanbul

Bizi Arayabilirsiniz!

E-Posta Adresimiz

info@norvecklinik.com

İletişim bilgileriniz bize bırakın ve sizi arayalım.

Kaliteli ve Doğru Hizmet

Copyright © 2009–2018 Norveç Klinik. All rights reserved.

Yasal Uyarı : Bu site kişileri bilgilendirmek, amacıyla hazırlanmış olup, sağlık hizmeti vermemektedir.

Branşlarımız

• Estetik